neděle 24. září 2017

Vitejte, zde muzete svobodne diskutovat

27 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Zde jsem testovne mazal sve prizpevky, abych si vyzkousel jake je to byt cenzorem Dvorakem

      Vymazat
    3. Bylo by dobre publikovat zivotopis pana Dvoraka a podobnych, rad bych si to procetl ...se zvedavosti

      Vymazat
    4. 22:59 Prosim, zde muzete
      Dvorak se jasne priznal ze slouzil Havlovi
      Klecove luzko David, to je jeste horsi, prelet pres kukakci hnizdo
      Pak neni divu ze je cesko v hnoji, bez vody a za zrani technicke soli

      Vymazat
  2. Stýská se vám po Varšavské smlouvě, útočil Stropnický na poslance KSČM
    https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=450026&sId=&mId=

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajimavy clanek, ale na seznamu neni mozna svobodna a tedy necenzurovana diskuze. Tady muzete svobodne rict co si myslite. Tady respektujeme svobodu slova.
      Podle me Stropnicky je sasek!

      Vymazat
    2. Brzo se bude styskat jeste vic

      Vymazat
  3. Volby v Nemecku, dalsi komedie

    OdpovědětVymazat
  4. Výsledek AfD ukazuje, že skupina Němců nespokojených s politikou Merkelové je větší, než německé průzkumy předpokládaly.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam jen technickou otazku : jak nelehceji se dostat do blogu a jak z blogu .
    Je mozne nekam poslat nove thema , prispevek...
    Jak kam , co privacy???

    Tady jde o vice nezli svobodnou diskuzy ale jakysi DOBRY PROVOZ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Nove Republice neni svobodna diskuze, sileny havlisticky cenzor Vaclav Dvorak tam maze dulezite prizpevky
      Proto je tu Svobodna Republika
      Technicky je to orisek
      Pokud chcete nove tema, napiste ho sem a udelame mu rubriku
      Co myslite privacy? Jedinou privaci co mate je ze sem pisete jako Anonym, neregistrujte se. Nick name je ok.
      Je mi lito ze sem nepresel velky Honolulu a jini duskuteri ktere Dvorak kosilac maze
      Tak mi poradte jak to tu zlepsit
      Pomohlo by kdybyste na Nove Republice sem pozval ty kterym vadi cenzura
      Vase pomoc je potreba a vitana
      Horni Dolni

      Vymazat
  6. Začíná stavba Trumpovy „velké a nádherné zdi”

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem tu musel zmenit jazyk na Cestinu aby lide co nevedi ze bridge je most mohli projit scannerem proti robotum

    OdpovědětVymazat
  8. 22:03 Jsi na omylu ! Honolulu zde napsal 15 prispevku od 30. zari pod thematem Trump.
    Zadej thema zretelnejsim pismem , aby bylo poznat, ze je to thema.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti omlouvam, priteli Honolulu
      Ja tu chvili nebyl, nak se mi udelalo na bliti z cenzora
      Podobne jako ty mam i jine zabavy nez se nechat mazat cenzire
      Cesko je cenzorov
      Pak se divej ze jsou v prdeli
      Dobre budu psat temata

      Vymazat
  9. 22:03.. Cenzor na NR je nejen fasisticky hnusak, ale i zlomyslny kreten ! Souhlasim s tvym nazorem plne.
    Toto je 16-ty prispevek od 30.9.
    Jak to, ze se nmuzeme potkat ? (Bez na thema Trump, kde jsem zacal psat..)
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promin, nak jsem se nasral a chvili jsem sem nechodi. Me nevadi ze lidi nadavaj, v mrdinku co je cesko je to pochopitelny, ale vadi mi ze blbi cesi povazuji cenzuru za neco prijatelneho, to je tezko pochopitelne.
      Jo ted jsem jim tam psal a oni vse smazali
      Pokud sem budes chodit tak si tu rad s tebou pokecam, bez cenzuryod Dvoraka

      Vymazat
  10. Cenzor, na nove republice dnes smazal statistiku expanze Islamu !
    Pod clankem Loudila.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  11. Cenzor na Nove Republice, dnes radi jako lump v palirne. Od dob okupace Ceska v drivejsich dobach, zde neco takoveho
    jeste nebylo !
    HORNI DOLNI potvrd Tvoji pritomnost !
    Chci si byt jist, ze tento bloq patri Tobe. Poznam Tvuj styl.
    nick HONOLULU - ktery pochoduje pod Tvoji korouhvi.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zde, zpet!
      Sel jsem se vyblit, poblil jsem se z cenzora
      A z lidi co jsou takovi nevolnici ze jim prijde nevolnictvi, otrokarstvi, tyranie, cenzorstvi jako normalni
      Od tech lidi co umi jen zit jako typicti cesi v nesvobode
      Jsem rad ze tu jsi, Honolulu
      Horni Dolni

      Vymazat
  12. Horni Dolni ! 22:03 - 27. zari 2017.
    Jsem zde od 30.9.2017 a toto je muj prispevek cis. 19 !
    Kde jsi ty ? Ze sem nepises. Vim, ze je to technicky slozite, ale tvuj tezky zacatek stoji za to !
    My nemuzeme byt stale terorizovani tim zlomyslnym blbeckem na NR, ktery tone blahem, ze muze delat jeho lumparny !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas!
      Jsem zpet!
      Z cenzora a servnich cechu co ho tolerujou jsem si poblil klavesnici
      Chvili trvalo nez jsem ji odhodil na hnuj
      Jsem zpet!
      Horni Dolni
      Vlajky vlaji

      Vymazat
  13. Zarad prispevky do rubrik podle thematu, nebo podle datumu.
    At je v tom nejaky system !
    Toto je muj prispevek cis. 20, od 30.9.2017.
    NEDEJ SE odradit tezkostmi !
    Jsme na tve strane !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat