pondělí 9. října 2017

Stiznosti

5 komentářů:

  1. Docela se mi libi themata, ty jsou v poradku.

    Co chybi je rubrika ...links cili pojitka k zajimavym webum a blogum!!
    Brtnik

    OdpovědětVymazat
  2. ty linky panove by jste meli zredukovat na 10 maximalne. Je toho moc pro maleho cloveka.
    Kukla

    OdpovědětVymazat
  3. Chtel bych aby se nepouzivalo moje jmeno Forum BroukPytlik na tomto Blogu protoze nema uroven. Slusne zadam o zlikvidovani Forum BroukPytlik .....ja tady proste nechci byt!!!...nejste schopni Blog dat do poradku a vetsina toho co delate neni moje kafe panove. Tak ze , co bych tady delal.

    Diky
    BroukPytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtel jsem tobe i Ferdovi Mravencovi udelat radost, takze se nezynyruj, uz to neni tvoje forum alebrzto forum Brouka Pytlika tedy kemy Ferdy Mravence
      Tebe, nezlob se, by si Ferda za kamose nebral

      Vymazat
  4. Jste vygumovani pocitacovy ANALFABETI!!! Neschopni vytvorit zakladni poradek v organisovani BLOGU. Kdo sem ma chodit!???

    NSuhaj

    OdpovědětVymazat